Οι πρόσφυγες δεν είναι εγκληματίες!
Ας δούμε τον ορισμό
Πρόσφυγας
είναι το άτομο, το οποίο βρίσκεται
έξω από την πατρίδα του, και το οποίο διατρέχει βάσιμο φόβο δίωξης, λόγω της φυλής, της θρησκείας, της εθνικότητας, της συμμετοχής του σε ιδιαίτερη κοινωνική ομάδα ή των πολιτικών του πεποιθήσεων, και λόγω αυτού του φόβου δεν μπορεί να γυρίσει εκεί. Με την έννοια «δίωξη» νοείται η παραβίαση θεμελιωδών δικαιωμάτων του ανθρώπου, όπως τα βασανιστήρια, η αυθαίρετη κράτηση,
η διακριτική μεταχείριση που θέτει
σε κίνδυνο την επιβίωση του διωκόμενου κ.ο.κ. ΟΙ ΠΡΟΣΦΥΓΕΣ ΤΗΣ ΜΙΚΡΑΣ ΑΣΙΑΣ ΤΑΞΙΔΙ ΦΥΓΗΣ ΕΝΑ ΠΑΙΧΝΙΔΙ ΓΙΑ ΝΑ ΚΑΤΑΛΑΒΕΙΣ ΤΙ ΣΗΜΑΙΝΕΙ ΠΡΟΣΦΥΓΑΣ!
ΤΑ
ΠΡΟΣΩΠΑ ΤΗΣ ΠΡΟΣΦΥΓΙΑΣ
|
||
ΠΕΙΝΑ |
ΕΞΑΘΛΙΩΣΗ |
|
ΘΛΙΨΗ |
ΜΙΑ ΝΕΑ ΑΡΧΗ |
|
ΔΕΣΜΟΙ ΑΓΑΠΗΣ | ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΑ | |

Ανεβήκαμε το"ΤΕΤΑΡΤΟ ΣΚΑΛΙ"! Με το ηλιακό μας λεωφορείο συνεχίζουμε και φέτος μαζί !!!! Το μαθητικό μας ιστολόγιο με θέματα γύρω από τη σχολική ζωή στην τάξη , τις κατ΄ οίκον εργασίες , τις ομαδικές εργασίες των μαθητών ,τις δραστηριότητες , τις επισκέψεις , τη δημιουργική απασχόληση των μαθητών που πηγαίνουν στη Δ΄ Δημοτικού συνεχώς ανανεώνεται με πολλά "μαθητικά θέματα" και ενδιαφέροντα!
Σελίδες
- ΚΑΛΩΣΟΡΙΣΜΑΤΑ
- ΓΙΑ ΓΟΝΕΙΣ
- ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΟ ΛΕΞΙΚΟ
- ΤΟ ΣΧΟΛΕΙΟ ΜΑΣ
- Η ΤΑΞΗ ΜΑΣ
- Η ΠΟΛΗ ΜΑΣ
- ΑΣΚΗΣΕΙΣ
- ΦΙΛΑΝΑΓΝΩΣΙΑ
- ΠΑΙΖΩ ΚΑΙ ΜΑΘΑΙΝΩ
- ΑΣΦΑΛΕΙΑ ΣΤΟ ΔΙΑΔΙΚΤΥΟ
- ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΗ ΤΗΛΕΟΡΑΣΗ
- ΠΑΙΔΙΚΑ ΤΡΑΓΟΥΔΙΑ
- ΠΡΟΤΕΙΝΟΜΕΝΕΣ ΤΑΙΝΙΕΣ
- ΤΕΤΑΡΤΟ ΣΚΑΛΙ-ΣΧ.ΕΤΟΣ 2017-18
- ΤΑ ΜΑΓΙΚΑ ΜΑΞΙΛΑΡΙΑ
- ΓΙΟΡΤΙΝΑ ΘΕΜΑΤΑ
- ΕΠΕΤΕΙΑΚΑ
- ΕΡΓΑΣΙΕΣ ΤΩΝ ΜΑΘΗΤΩΝ ΚΑΤΑ ΣΧ.ΕΤΟΣ 2013-14
- KAINOTOMA ΠΡOΓΡAMMATA 2012-13
- ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ
- ΠΡΟΗΓΟΥΜΕΝΑ ΕΤΗ
- ΚΥΚΛΟΦΟΡΙΑΚΗ ΑΓΩΓΗ
- ΤΑ ΜΑΘΗΜΑΤΑ ΜΑΣ
3/4/13
ΠΡΟΣΦΥΓΙΑ
1/4/13
ΚΥΡΙΕΣ ΚΑΙ ΔΕΥΤΕΡΕΥΟΥΣΕΣ ΠΡΟΤΑΣΕΙΣ
Οι προτάσεις που έχουν
ολοκληρωμένο νόημα και μπορούν να σταθούν μόνες τους στο λόγο λέγονται κύριες
ή ανεξάρτητες προτάσεις.
Χθες βράδυ άργησα πολύ να κοιμηθώ.
Οι προτάσεις που δεν έχουν ολοκληρωμένο νόημα και γι' αυτό δεν μπορούν να σταθούν μόνες τους στο λόγο λέγονται δευτερεύουσες ή εξαρτημένες. γιατί ήμουν αγχωμένος με τις εξετάσεις
Μια δευτερεύουσα πρόταση, για να
σταθεί μέσα στο λόγο έχει ανάγκη από μια κύρια πρόταση. Έτσι καθεμιά από τις
παραπάνω δευτερεύουσες προτάσεις συνδέεται με μια κύρια πρόταση έτσι ώστε να
δίνεται ένα ολοκληρωμένο νόημα.
|
29/3/13
ΜΕΓΑΣ ΑΛΕΞΑΝΔΡΟΣ
Ο ΜΥΘΟΣ ΤΗΣ ΓΟΡΓΟΝΑΣ
ΚΑΝΤΕ ΚΛΙΚ
Εκπαιδευτική Τηλεόραση - 1997
Η σειρά, που απευθύνεται σε μικρούς και μεγάλους, περιλαμβάνει τέσσερα επεισόδια στα οποία καταγράφονται η ζωή, το έργο και η πορεία του Μεγάλου Στρατηλάτη από την Πέλλα ως τον Ινδό και το θάνατό του στη Βαβυλώνα.
Η σειρά, που απευθύνεται σε μικρούς και μεγάλους, περιλαμβάνει τέσσερα επεισόδια στα οποία καταγράφονται η ζωή, το έργο και η πορεία του Μεγάλου Στρατηλάτη από την Πέλλα ως τον Ινδό και το θάνατό του στη Βαβυλώνα.
Σενάριο -- σκηνοθεσία: Νίκος Σοφιανός
ΔΕΙΤΕ ΕΔΩ ΤΗ ΖΩΗ ΤΟΥ Μ. ΑΛΕΞΑΝΔΡΟΥ ΣΕ ΚΙΝΟΥΜΕΝΑ ΣΧΕΔΙΑ!

ΔΕΊΤΕ ...ΕΔΩ
Ο ΜΕΓΑΣ ΑΛΕΞΑΝΔΡΟΣ ΣΤΟΝ ΘΡΥΛΟ ΤΗΣ ΟΙΚΟΥΜΕΝΗΣ
Το ντοκιμαντέρ βασίζεται σε κείμενα της Αρχαίας Ελληνικής Γραμματείας που επέλεξε και εκφώνησε η Ευγενία Κούκουρα. Η Χρυσούλα Ματσιαρόκου και ο Γιώργος Αγγέλης ανέλαβαν να δώσουν"ζωή στο θρύλο"... με αγάπη και σεβασμό.
27/3/13
ΑΝΤΩΝΥΜΙΕΣ
Είναι ...
¨ προσωπικές (εγώ,
εσύ, αυτός, -ή, -ό)
¨ κτητικές (δικός μου, δική μου, δικό μου, σου,
του της,
του, μας, σας, τους)
¨ οριστικές (ο ίδιος, η ίδια, το ίδιο, μόνος μου, μόνη μου,)
¨ δεικτικές (αυτός, (ε)τούτος, εκείνος,
τέτοιος, τόσος)
¨ αναφορικές ( που, ο οποίος, όποιος, όσος,
ό,τι)
¨
ερωτηματικές ( τι, ποιος, πόσος)
¨ αόριστες
(ένας, κανένας, καθένας, κάθε, κάποιος, κάμποσος,
μερικοί, άλλος, κάτι,
κατιτί, καθετί, ο τάδε, ο δείνα)
21/3/13
EIKONEΣ ΚΑΙ ΠΡΟΣΩΠΑ ΤΗΣ ΕΛΛΗΝΙΚΗΣ ΕΠΑΝΑΣΤΑΣΗΣ
O "Γαλλικός Διαφωτισμός" στάθηκε η απαρχή του "Ελληνικού διαφωτισμού" και της "Ελληνικής επανάστασης"
Ας δούμε τι συμβαίνει εκείνη την εποχή στην υπόλοιπη Ευρώπη!
ΕΙΚΟΝΕΣ ΤΗΣ ΕΠΟΧΗΣ
ΔΕΙΤΕ ΕΔΩ ΤΑ ΠΡΟΣΩΠΑ
ΤΗΣ ΕΛΛΗΝΙΚΗΣ ΕΠΑΝΑΣΤΑΣΗΣ
Κάντε κλικ...εδώ !
ΕΙΚΟΝΕΣ ΤΗΣ ΕΠΟΧΗΣ
ΔΕΙΤΕ ΕΔΩ ΤΑ ΠΡΟΣΩΠΑ
ΤΗΣ ΕΛΛΗΝΙΚΗΣ ΕΠΑΝΑΣΤΑΣΗΣ
Κάντε κλικ...εδώ !
14/3/13
ΚΥΡΙΟΛΕΞΙΑ – ΜΕΤΑΦΟΡΑ
Περιπέτειες στο πάρκο από την Εκπαιδευτική τηλεόραση!
Λέμε "Στήθος μάρμαρο , καρδιά πέτρα".
Η κυριολεξία και η μεταφορά ονομάζονται σχήματα του λόγου μας και μπορούμε να πούμε ότι είναι «παιχνιδίσματα» της γλώσσας μας, που μπορούμε να τα κάνουμε είτε στον προφορικό, είτε στο γραπτό λόγο μας. Στην κυριολεξία, λέμε τα πράγματα όπως πραγματικά είναι, με την κανονική τους έννοια και τις πραγματικές τους ιδιότητες .Στη μεταφορά, παίρνουμε την έννοια ή την ιδιότητα από κάτι πραγματικό και τη μεταφέρουμε σε κάτι άλλο που δεν θα μπορούσε να είναι στ’ αλήθεια έτσι. Με τον τρόπο αυτό τονίζουμε αυτό το άλλο περισσότερο και χρησιμοποιούμε καλύτερες εκφράσεις στο λόγο μας.
Λίγη εξάσκηση...εδώ!
ΜΕ ΟΧΗΜΑ ΤΗ ΓΛΩΣΣΑ

Ο ένας το "έκοβε" κι ο 'αλλος" το έραβε και να τι σκαρώσαμε την πρώτη ώρα στη Γλώσσα ,ταξιδεύοντας με τις λέξεις!
Τα "πολυδίστιχα"
Εγγραφή σε:
Αναρτήσεις (Atom)