Σελίδες

ΓΙΑ ΓΟΝΕΙΣ


ΘΕΜΑ :ΕΝΗΜΕΡΩΣΗ
ΑΓΑΠΗΤΟΙ ΓΟΝΕΙΣ
 

                 
                 Σας καλωσορίζουμε στο σχολείο μας και ευχόμαστε «καλή συνεργασία» για την πραγματοποίηση των εκπαιδευτικών και κοινωνικών στόχων που θέτει το σχολείο ως εκπαιδευτικό ίδρυμα. Η σχολική επιτυχία προϋποθέτει πρώτιστα καλή προσαρμογή, σωστή παρακολούθηση και επαρκή επίβλεψη σε όλους τους τομείς της σχολικής ζωής και κυρίως κατάλληλη προετοιμασία στο σπίτι. Γι’ αυτό είναι σκόπιμο να συνηθίζουμε τα παιδιά σ’ ένα τρόπο που τα βοηθά στην καλύτερη οργάνωση του χώρου, του χρόνου ,των εργασιών και των ενδιαφερόντων τους.
             Έτσι, φροντίζουμε από την πλευρά μας τα παιδιά, ώστε ν’ αποχτήσουν από νωρίς υγιείς συνήθειες, όπως, κατ’ αρχή να περιποιούνται τον εαυτό τους: καθαριότητα, ύπνο χορταστικό ώστε να ξεκουράζονται και να προσέρχονται χωρίς άλλη δυσκολία το πρωί στο σχολείο(στις 8:00 είναι η κανονική ώρα προσέλευσης), καλή διατροφή, παιχνίδι με τους συμμαθητές τους και εκτός σχολείου. 
            Ακόμη, να έχουν το δικό τους χώρο για να κινούνται, όπως μια γωνιά για να διαβάζουν, ν’ ασχολούνται με κάτι δημιουργικό-χειροτεχνίες κ. ά ., να παίζουν ή ό,τι άλλο τα ψυχαγωγεί , αποφεύγοντας έτσι μια παθητική στάση απέναντι στην οθόνη της τηλεόρασης • εξαίρεση , εδώ, αποτελούν τα ντοκιμαντέρ και οι εκπαιδευτικές εκπομπές.
              ΄Ως προς το μαθησιακό τομέα , διατηρούμε από την αρχή ενθαρρυντική στάση, απέναντι στο παιδί –μαθητή, αλλά και στον εαυτό μας , έως το τέλος της μαθησιακής διαδικασίας, παρόλες τις δυσκολίες που τυχόν συναντάμε, συζητάμε για ότι μας απασχολεί και επιδιώκουμε από κοινού την καλύτερη, δυνατή λύση προς όφελος του μαθητή και της τάξης. Επαινούμε τις μικρές και μεγάλες επιτυχίες και ενισχύουμε θετικά το μαθητή, όποια κι αν είναι η εικόνα του από την αρχή της σχολικής χρονιάς καλή , μέτρια, απρόσεκτος ,ανήσυχος κ.ο.κ Παρεμβαίνουμε , μαζί, όπου χρειάζεται προς μια θετική κατεύθυνση ώστε ν’ αποκτήσουν τα παιδιά μια σωστή αντίληψη του ρόλου τους και των άλλων στο σχολείο και να βοηθηθούν στη μάθηση. 
               Πιο πρακτικά, ακολουθούμε το ημερήσιο πρόγραμμα , προετοιμαζόμαστε σωστά για την επόμενη μέρα (εργασίες για το σπίτι, τσάντα τακτοποιημένη από το βράδυ, κασετίνα εξοπλισμένη με μολύβια ξυσμένα, γόμα και ξύστρα )κ.ο.κ πράγματα ,δηλαδή, καθημερινά που όμως αν παραμεληθούν οδηγούν σε ασυνέπεια του μαθητή και προς τις υπόλοιπες υποχρεώσεις του κατά τη διάρκεια της παρακολούθησης του μαθήματος και της συμμετοχής του στην τάξη.     
              Η ύλη των μαθημάτων είναι διαθεματική : συνδέει, δηλαδή, τα μαθήματα μεταξύ τους ως προς το περιεχόμενο και παράλληλα επεκτείνεται προς όλες τις κατευθύνσεις διευρύνοντας έτσι σημαντικά το γνωστικό τομέα των παιδιών. Σ’ αυτό το σημείο βοηθά πολύ η συμβολή και η συμμετοχή της οικογένειας στην αναζήτηση πληροφοριών , τις οποίες θα επεξεργαστούμε κατάλληλα στην τάξη και θα τις μετατρέψουμε σε γνώση και εμπειρία για κάθε σχετική περίσταση. Σε κάθε μάθημα η ύλη χωρίζεται σε ενότητες με συγκεκριμένο περιεχόμενο και μαθησιακούς στόχους. Συγκεκριμένα , για κάθε μάθημα θα σας δοθούν οδηγίες κατά τη πρώτη μας συνάντηση ,ωστόσο καλό είναι να γνωρίζετε από την αρχή τι θα διδαχτούν τα παιδιά στην Δ’ Τάξη. 

ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΓΛΩΣΣΑ 
Βασικός στόχος είναι να αναπτυχθεί η ικανότητα του μαθητή να διαβάζει με ευχέρεια και ακρίβεια και να κατανοεί κείμενα αυξανόμενης αναγνωστικής δυσκολίας. Επίσης, να χρησιμοποιεί την ικανότητα αυτή στα άλλα μαθήματα και στον κοινωνικό του χώρο. Σε κάθε ενότητα οι στόχοι δίνονται ξεκάθαρα στο μαθητή μέσα από το Βιβλίο , το Τετράδιο εργασιών και τα φύλλα εργασίας που δίνονται στην τάξη. Καθημερινά , οι μαθητές θα πρέπει να έρχονται στην τάξη προετοιμασμένοι με τις «κατ΄ οίκον» εργασίες τους οι οποίες θα γίνονται στο σπίτι και στο βαθμό που αυτό κρίνεται απαραίτητο για την εμπέδωση της ύλης που διδάσκεται. Η εμπέδωση γίνεται καθόλη τη διάρκεια , και στην τάξη με ασκήσεις στον πίνακα , στο βιβλίο και στο Τετράδιο Εργασιών, με τις επαναλήψεις και τα διορθωτικά τεστ .
Το ίδιο ισχύει και για τα ΜΑΘΗΜΑΤΙΚΑ . Στο τέλος κάθε ενότητας θα ακολουθεί μια επαναληπτική άσκηση στην τάξη ,όπου θα αξιολογείται η πρόοδος του μαθητή στην ενότητα αυτή.
Στην ιστορία και τη Μελέτη Περιβάλλοντος θα δίνονται ερωτήσεις, για να διευκολύνονται οι μαθητές στο διάβασμά τους. Επίσης κι εδώ στο τέλος κάθε ενότητας ακολουθεί μια επαναληπτική άσκηση στη τάξη , όπως για τα παραπάνω.
Ο «γεωγραφικός άτλαντας» θα παραμένει στο σπίτι για «μελέτη κι εξερεύνηση» και θα χρησιμοποιείται για εμπέδωση και αναγνώριση γεωγραφικών όρων και στοιχείων.
Απαραίτητα χρειάζεται ένας φάκελος για να φυλάσσονται οι εργασίες των παιδιών στην τάξη. Σε όλα τα υπόλοιπα που χρησιμοποιούν ατομικά οι μαθητές , καλό είναι να αναγράφεται τ’ όνομα τους σε μία αυτοκόλλητη ετικέτα και ν ‘ ανανεώνονται τακτικά!
Μπορούν να φέρουν ένα αγαπημένο τους παιχνίδι στην τάξη, κατά προτίμηση «επιτραπέζιο» για την ώρα της «Ευέλικτης ζώνης». Θα δοθεί το «Εβδομαδιαίο Πρόγραμμα» προσεχώς!

 Θα είμαι στη διάθεσή σας για τυχόν απορίες ή κάποιο πρόβλημα που σας απασχολεί! 

Εύχομαι «Καλή συνεργασία» και σε σας παιδιά «Καλή πρόοδο σε όλα τα μαθήματα» 

Με εκτίμηση , Η δασκάλα Άννα Πετρίδου
      Η επικοινωνία αποτελεί ένα σημαντικό κομμάτι ολόκληρου του πλανήτη μας. Χάρη σε αυτήν η καθημερινότητά μας έγινε πιο εύκολη και πιο άμεση. Αυτό έχει και ως αποτέλεσμα όλες αυτές οι επικοινωνιακές συσκευές που έχουμε στα χέρια μας να έχουν ακόμα και συναισθηματική αξία για μας. Έτσι ,μέσα από αυτή τη σελίδα θα ανταλλάσουμε μηνύματα! Καλές ειδήσεις,
ΔΕΙΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ...ΕΔΩ!

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου